Universitatea Hyperion participă la IMM FORUM 2015
Program manifestări conexe IMM FORUM:
Joi, 12 martie 2015
10.00 – 11.00 Deschiderea oficială a evenimentului
11.00 – 11.30 Coffee break
11.30 – 13.00 Panel I
Sesiune organizată de Camera de Comerţ şi Industrie a României
KPMG România – Oportunităţi de finanţare private pentru IMM-uri şi start-up-uri (crowdfunding şi Business Angels)
Orange România – Soluţii IT de business pentru dezvoltarea afacerii
Google România – Marketing digital – noi abordări de business development ale erei tehnologice (to be confirmed)
EMAG – Tendinţele pieţei autohtone privind comerţul electronic (to be confirmed)
Premium Communication – Practici şi provocări de comunicare în activitatea IMM-urilor
Moderator: Edler András György, Consilier Preşedinte Camera de Comert şi Industrie a României, Preşedinte Camera de Comerţ şi Industrie Covasna
13.00 – 13.15 Coffee break
13.15 – 15.15 Panel II
Dezbatere “Surse de finanţare pentru IMM-uri”
- Adrian Panait, Director Proiecte şi Programe pentru IMM-uri, Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici şi Mijlocii şi Mediul de Afaceri
- Liviu Rogojinaru, Vicepreşedinte Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR)
- Alexandra Savencu, Consilier în Management, Patronatul Tinerilor Întreprinzători (PTIR)
- Traian Ispasiu, Asociaţia pentru Antreprenoriat România (APAR)
15.15 – 15.30 Coffe break
15.30 – 16.30 Prezentare România HUB susţinută de Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici şi Mijlocii şi Mediul de Afaceri
16.30 – 17.00 “Cum poate creşte competitivitatea unui IMM” – Florin Robitu, Area Account and Partner Manager, SIVECO România
17.00 – 17.30 „CRM – software sau strategie?” – Mangiru Roxana, Marketing Manager Singular Logic
17.30 – 18.00 “Standardele în viaţa de zi cu zi” – Jeni Toma, Asociaţia de Standardizare din România (ASRO)
Vineri, 13 martie 2015
10.00 – 14.00 Business Woman Day – a II-a ediţie
12.00 – 12.20 Coffee Break
14.30 – 15.30 BNI România – Sesiune de networking
– Vrei să faci noi contacte de afaceri?
– Vrei să ştii cum le foloseşti?
– Vrei să pleci de la eveniment cu minim 50 de contacte şi nu doar cu cărţi de vizită?
15.30 – 15.45 Coffe Break
15.45 – 16.45 “Strategii concrete de marketing, vânzări şi networking pentru a-ţi creşte afacerea” – Andrei Dunuta, Sales & Leadership Trainer
17.00 – 17.30 Oportunităţi de afaceri în arealul Euroregiunii “Dunărea de Jos” – Florentina – Natalia Budescu, Director Asociaţia de Cooperare Transfrontalieră „Euroregiunea Dunărea de Jos ”
17.30 – 18.00 “Evoluţia întreprinderilor mici şi mijlocii, indicatori statistici şi baze de date” – Institutul Naţional de Statistică
Sâmbătă, 14 martie 2015
10.00 – 10.30 Prezentare Asociaţia ReAct
10.30-11.15 Prezentare programe şi servicii pentru IMM-uri – De Vis Software S.R.L.
CloudWay.ro – aplicaţie de facturare şi gestiune de tio mini-ERP dedicat IMM-urilor
Skyexpression.ro – pachet integrat de servicii de webdesign profesional, tururi virtuale şi fotografie panoramică, filmări cu drona şi fotografie de produs profesională cu studio portabil
11.15-11.30 Extragere câştigător tombola De Vis Software S.R.L.
Înscrierea la tombolă se va face pe baza formularelor de feed-back completate persoanele participante la prezentare; Premiile tomboloie sunt: o tabletă şi materiale promoţionale De Vis Software S.R.L. (umbrele, tricouri, sepci, pixuri, sacoşe)
11.30- 11.45 Coffee Break
11.45-12.30 Prezentări fulger „Afaceri de succes” organizate de Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici şi Mijlocii şi Mediul de Afaceri, Patronatul Tinerilor Întreprinzători şi Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR)
12.30-13.00 Premiere pentru performanţe antreprenoriale deosebite obţinute ca SRL-D înfiinţată în cadrul “Programului pentru stimularea înfiinţării şi dezvoltării de microîntreprinderi de către întreprinzătorii tineri” – România HUB, Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici şi Mijlocii şi Mediul de Afaceri.
13.00-13.15 Coffee Break
13.20-14.00 “Studii pentru protecţia mediului” – Doru Manea, Asociaţia Planeta Verde şi Global Innovation Solution
14.00-14.30 „Proprietatea industrială în sprijinul inovării în IMM-uri” – Tatiana Radu, Sef Serviciul Marketing, Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci
14.30-16.00 Workshop INIMM (to be confirmed)
12-13 martie (joi şi vineri): între 10.00 – 18.00
14 martie (sâmbătă): între 10.00 – 16.00
Bilet intrare adulţi şi studenţi: 10 lei/zi
Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilităţi şi persoanele instituţionalizate beneficiază de intrare gratuită.