Sesiune de comunicări științifice, la Facultatea de Științe Economice
Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității Hyperion organizează în data de 11 aprilie 2014, începând cu ora 9:00, în Corpul A (etajul 6, sala de conferințe), a V-a ediție a Sesiunii de comunicări științifice a studenților.
Scopul organizarii acestui eveniment este crearea unui mediu propice în care studenții, masteranzii, profesorii și reprezentanții instituțiilor publice și private să interacționeze, să comunice și să se informeze despre stadiul actual al pieței muncii și despre perspectivele pentru optimizarea activităților economice.
Studenții din cadrul „Cercului de Marketing” vor susține lucrările prezentate mai jos.
Anul I – ECTS – ZI:
1. Politica de promovare a companiei S.C. Miclas S.R.L.
Student: Nedea Ancuța – Anul I – ECTS – ZI
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
2. Strategiile de marketing în cadrul companiei Apple
Student: Negoiescu Ana Maria – Anul I – ECTS – ZI
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
3. Mediul intern şi extern al firmei Meli Melo
Student: Schue Mihaela – Anul I – ECTS – ZI
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
Anul II – ECTS – ID:
4. Strategiile de lansare a unui nou produs pe piața din România a companiei Kandia
Student: Andrei Daniela – Anul II – ECTS – ID
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
5. Extinderea pe piața mondială a companiei Singer
Student: Lupu (Benghe) Mădălina Iuliana – Anul II – ECTS – ID
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
Anul II – Man. – ID:
6. Mixul de produs în cadrul SC Adeziv SA
Student: Nedelcovici Adrian – Anul II – Man. – ID
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
7. Marketingul serviciilor în cadrul S.C. Apa Nova S.A.
Student: Savu Petre – Anul II – Man. – ID
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
Anul II – ECTS – Zi:
8. Strategii de marketing în cadrul firmei „Dorna Apemin”
Student: Ghiță Camelia – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
9. Marketingul produsului Coca-Cola
Student: Ilinoiu Adi Georgiana – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
10. Tehnici de promovare a companiei Nivea
Student: Ștefan Georgiana Lavinia – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
11. Campania de promovare a companiei Ferrero Rocher
Student: Savulescu Gabriela – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
12. Noile tehnici de marketing aplicate în cadrul firmei Tehnical Dent
Student: Chirculescu Alexandra – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
13. Influența mediului extern asupra evoluției firmei SC Monbat Recycling
Student: Arghirescu Roxana Mirela – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
14. Politica de mediu în cadrul companiei Intel
Student: Baboi Alexandru – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
15. Campaniile de marketing în cadrul companiei Red Bull
Student: Moiceanu Andrei – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
16. Mediul intern al companiei Milka
Student: Cristea Mădălina – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
17. Standardele de promovare a companiei Bucovina
Student: Dorofte Luminița – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
18. Mixul de marketing în cadrul companiei Hangsen
Student: Spânulescu Geo – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
19. Standardele de promovare a companiei Danone
Student: Guguloi Alina – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
20. Impresii din cadrul Forumului pentru IMM-uri
Studenți: Arghirescu Roxana, Baboi Alexandru, Chirculesc Alexandra, Matei Cătălin – Anul II – ECTS – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
Anul II – Man. – Zi:
21. Strategii de promovare a calității în cadrul companiei Toshiba
Student: Barbu Mădălin – Anul II – Man. – Zi
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
Anul III – Man. – ID:
22. Studiu de marketing în cadrul companiei C.N.J. Coresi
Student: Turmac (Curcan) Tudora – Anul III – Man. – ID
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
23. Strategii de marketing în cadrul firmei S.C. Fancurier S.R.L.
Student: Gavrilă Andreea – Anul III – Man. – ID
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
24. Politica de marketing în cadrul Grupului de firme Sunnimprof Rotaprint
Student: Răducan (Lazăr) Adriana – Anul III – Man. – ID
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
Master Leadership și MRU Anul II:
25. Politica de preț în utilizarea monedei virtuale – BITCOIN
Masterand: Gomaja Ștefan Teodor – Anul II – Leadership şi M.R.U.
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
26. Politica de marketing a serviciilor oferite de S.C.Black List SRL
Masterand: Marin (Ionescu) Ana-Maria – Anul II – Leadership şi M.R.U.
Coord: Conf. univ. dr. Barbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
27. Politica de produs în cadrul cofetăriei Manasra Sweets
Masterand: Crăciun Doina Pansela – Anul II – Leadership şi M.R.U.
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
28. Politica de marketing în cadrul companiei Lead Telecom
Masterand: Vintilă Cătălin – Anul II – Leadership şi M.R.U.
Coord: Conf. univ. dr. Barbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
29. Politica de administrare a companiei Sony
Masterand: Nuțu Beatrice Adnana – Anul II – Leadership şi M.R.U.
Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint
Universitatea Hyperion, Bucureşti
Câștigătorii acestei ediții vor fi recompensați cu premii în bani.
Sponsorii acestui eveniment sunt BGS, Primăria Sectorului 3, Premier Broker de Asigurare și Indaco Systems.
Parteneri media: HypTV, Hyperflash, Economistul.