Home » EVENIMENTE » Sesiune de comunicări științifice, la Facultatea de Științe Economice

Sesiune de comunicări științifice, la Facultatea de Științe Economice

1 Flares Filament.io 1 Flares ×

afis sesiuneFacultatea de Științe Economice din cadrul Universității Hyperion organizează în data de 11 aprilie 2014, începând cu ora 9:00, în Corpul A (etajul 6, sala de conferințe), a V-a ediție a Sesiunii de comunicări științifice a studenților.

Scopul organizarii acestui eveniment este crearea unui mediu propice în care studenții, masteranzii, profesorii și reprezentanții instituțiilor publice și private să interacționeze, să comunice și să se informeze despre stadiul actual al pieței muncii și despre perspectivele pentru optimizarea activităților economice.

Studenții din cadrul Cercului de Marketing” vor susține  lucrările prezentate mai jos.

Anul I – ECTS – ZI:

1. Politica de promovare a companiei S.C. Miclas S.R.L.

Student: Nedea Ancuța – Anul I – ECTS – ZI

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

2. Strategiile de marketing în cadrul companiei Apple

Student: Negoiescu Ana Maria – Anul I – ECTS – ZI

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

3. Mediul intern şi extern al firmei Meli Melo

Student: Schue Mihaela – Anul I – ECTS – ZI

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

 

Anul II – ECTS – ID:

4. Strategiile de lansare a unui nou produs pe piața din România a companiei Kandia

Student: Andrei Daniela – Anul II – ECTS – ID

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

5. Extinderea pe piața mondială a companiei Singer

Student: Lupu (Benghe) Mădălina Iuliana – Anul II – ECTS – ID

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

 

Anul II – Man. – ID:

6. Mixul de produs în cadrul SC Adeziv SA

Student: Nedelcovici Adrian – Anul II – Man. – ID

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

7. Marketingul serviciilor în cadrul S.C. Apa Nova S.A.

Student: Savu Petre  – Anul II – Man. – ID

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

 

Anul II – ECTS – Zi:

8. Strategii de marketing în cadrul firmei „Dorna Apemin”

Student: Ghiță Camelia – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

9. Marketingul produsului Coca-Cola

Student: Ilinoiu Adi Georgiana – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

10. Tehnici de promovare a companiei Nivea

Student: Ștefan Georgiana Lavinia – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

11. Campania de promovare a companiei Ferrero Rocher

Student: Savulescu Gabriela – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

12. Noile tehnici de marketing aplicate în cadrul firmei Tehnical Dent

Student: Chirculescu Alexandra – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

13. Influența mediului extern asupra evoluției firmei SC Monbat Recycling

Student: Arghirescu Roxana Mirela – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

14. Politica de mediu în cadrul companiei Intel

Student: Baboi Alexandru – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

15. Campaniile de marketing în cadrul companiei Red Bull

Student: Moiceanu Andrei – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

16. Mediul intern al companiei Milka

Student: Cristea Mădălina – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

17. Standardele de promovare a companiei Bucovina

Student: Dorofte Luminița – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

18. Mixul de marketing în cadrul companiei Hangsen

Student: Spânulescu Geo – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

19. Standardele de promovare a companiei Danone

Student: Guguloi Alina – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

20. Impresii din cadrul Forumului pentru IMM-uri

Studenți: Arghirescu Roxana, Baboi Alexandru, Chirculesc Alexandra, Matei Cătălin – Anul II – ECTS – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

 

Anul II – Man. – Zi:

21. Strategii de promovare a calității în cadrul companiei Toshiba

Student: Barbu Mădălin – Anul II – Man. – Zi

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

 

Anul III – Man. – ID:

22. Studiu de marketing în cadrul companiei C.N.J. Coresi

Student: Turmac (Curcan) Tudora – Anul III – Man. – ID

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

23. Strategii de marketing în cadrul firmei S.C. Fancurier S.R.L.

Student: Gavrilă Andreea – Anul III – Man. – ID

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

24. Politica de marketing în cadrul Grupului de firme Sunnimprof Rotaprint

Student: Răducan (Lazăr) Adriana – Anul III – Man. – ID

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

 

Master Leadership și MRU Anul II:

25. Politica de preț în utilizarea monedei virtuale – BITCOIN

Masterand: Gomaja Ștefan Teodor – Anul II – Leadership şi M.R.U.

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

26. Politica de marketing a serviciilor oferite de S.C.Black List SRL

Masterand: Marin (Ionescu) Ana-Maria – Anul II – Leadership şi M.R.U.

Coord: Conf. univ. dr. Barbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

27. Politica de produs în cadrul cofetăriei Manasra Sweets

Masterand: Crăciun Doina Pansela – Anul II – Leadership şi M.R.U.

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

28. Politica de marketing în cadrul companiei Lead Telecom

Masterand: Vintilă Cătălin – Anul II – Leadership şi M.R.U.

Coord: Conf. univ. dr. Barbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

29. Politica de administrare a companiei Sony

Masterand: Nuțu Beatrice Adnana – Anul II – Leadership şi M.R.U.

Coord: Conf. univ. dr. Bărbulescu Georgeta; Asist. Univ. drd. Ovidiu Balint

Universitatea Hyperion, Bucureşti

Câștigătorii acestei ediții vor fi recompensați cu premii în bani.

Sponsorii acestui eveniment sunt BGS, Primăria Sectorului 3, Premier Broker de Asigurare și Indaco Systems.

Parteneri media:  HypTV, Hyperflash, Economistul.

1 Flares Twitter 0 Facebook 1 Google+ 0 LinkedIn 0 Pin It Share 0 Filament.io 1 Flares ×

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

1 Flares Twitter 0 Facebook 1 Google+ 0 LinkedIn 0 Pin It Share 0 Filament.io 1 Flares ×