Home » INFORMAȚII » Companiile participante la „Târgul de joburi și practică – ediția de primăvară”, 2013

Companiile participante la „Târgul de joburi și practică – ediția de primăvară”, 2013

0 Flares Filament.io 0 Flares ×

afis targul de joburi si practica - univ.hyp

Informații suplimentare despre companiile care vor participa, în perioada 15 – 18 aprilie, la „Târgul de joburi și practică – ediția de primăvară”, 2013.

Acestea le vor prezenta studenților Universității Hyperion, cât și studenților altor universitătăți, care sunt interesați de eveniment, ofertele de angajare și stagiile de practică de care dispun.

1. eJobs – numărul 1 în recrutarea online! 

eJobs îți oferă peste 16.000 de locuri de muncă, disponibile în țară și în străinătate. Acesta este site-ul numărul 1 în recrutarea online din România, cu o medie de 500.000 de vizitatori pe săptămână și cu o bază de date de peste 1 milion de CV-uri. eJobs ocupă locul întâi în topul site-urilor de profil din Europa de Est, este al  4- lea site „non-English” din întreaga Europă și numărul 7 în lume. Totodată, eJobs.ro oferă companiilor pentru căutare o bază de date cu CV-uri ale membrilor. Intră pe eJobs.ro, cel mai mare portal de joburi din România! 

2. Poli Marketing este o firmă specializată în recrutarea de personal și formare de lideri. Marketing, management, consultanță în afaceri, testare de piață, publicitate.
 
3. LexiCat Consult oferă servicii inovative de consultanță în domeniile Financiar – Bancar, Recuperări creanțe, IT, Marketing, New Media, P.R, Event Planning, Resurse Umane. Deoarece firma este într-o continuă expansiune, atât in România, cât și în alte țări membre  U.E., dorim să ne extindem echipa și căutam tineri ambițioși, profesionaliști și responsabili care doresc o carieră în Marketing, Vânzări și Jurnalism.
 
4. Zentiva este parte a Grupului Sanofi începând cu luna martie 2009. Portofoliul de produse al companiei acoperă o gamă largă de arii terapeutice, însă se concentrează asupra bolilor cardiovasculare, afecţiunilor inflamatorii, durerii, infecţiilor şi bolilor sistemului nervos central, precum şi asupra bolilor gastrointestinale şi urologice. Sanofi, lider mondial în producţia de medicamente, descoperă, dezvoltă şi distribuie soluţii terapeutice pentru a îmbunătăţi viaţa tuturor oamenilor. Sanofi este cotată la bursele de valori din Paris (EURONEXT: SAN) şi New York (NYSE: SNY).
 
5. Ingenio Software este o companie specializată în dezvoltarea de soluții software inteligente și flexibile pentru sectoarele de retail banking, telecomunicații și energie, soluții bazate pe un motor de detecție neurală. Ingenio a dezvoltat și implementat cu succes aplicaț0i pentru unele dintre cele mai importante companii din România.

6.MetaServ Educational Centre  a fost înfiinţat la începutul anului 2008 pentru a oferi mai mult decât simple cursuri de limbi străine. MetaServ oferă cursuri de înaltă calitate, cursuri interactive programate după standardele europene de predare. Experienţa, profesionalismul, precum şi dorinţa de a deschide noi orizonturi îi recomandă ca fiind viitorul dumneavoastră furnizor de cursuri de limbi străine. Centrul acesta este specializat în organizarea cursurilor de limbi străine atât în Bucureşti, cât şi în restul ţării, pentru copii şi adulţi, la sediul centrului sau la sediul companiei clientului, precum şi efectuarea de servicii de traducere/interpretariat din/în orice limbă din portofoliul MetaServ. 

7. Green Revolution, asociație fondată în 2009, este prima organizație nonguvernamentală de ecologie urbană din România ce pune în practică măsurile ce stau la baza construirii unui oraș verde. Suntem un ONG orientat către susținerea și promovarea dezvoltării durabile în orașe prin crearea de experiențe pozitive, povești de success cu potențial de multiplicare la scară largă.
 
8. 4CAREER: Biletul pentru cariera ta!
4CAREER vine în sprijinul clienților săi cu servicii de consiliere și orientare în carieră. Sesiunile de consiliere în carieră dedicate persoanelor fizice se desfăşoară de obicei la sediul asociaţiei, presupunând şedinţe individuale de maxim 75 de minute. Şedinţele se desfăşoară pe o perioadă stabilită de comun acord. Acum reuşesc să vină în întampinarea clienţilor cu organizarea de şedinţe online. În completare vin şedinţele de grup oferite clienţilor persoane fizice, privind întocmirea CV-ului, redactarea unei scrisori de intenţie, pregătirea privind susţinerea unui interviu de selecţie, dar și workshopuri – traininguri de business și antreprenoriat.
4CAREER oferă serviciul de consiliere şi orientare în carieră și companiilor ce doresc să furnizeze propriilor angajaţi şedinte de consiliere ca element motivaţional, cât şi celor ce sunt nevoiţi să facă disponibilizări/concedieri individuale sau colective.

9. Job Trust este o firmă de consultanță în domeniul resurselor umane cu sediul în Salonic, oraș considerat capitala nordică a Greciei. Sunt specializați în recrutarea și plasamentul persoanelor calificate ori necalificate, temporar, pe baza de contract sau permanent în cadrul companiilor, hotelurilor sau a altor organizații grecești din domeniul turismului. Misiunea firmei este să se asigure că participanții în cadrul programelor Job Trust primesc oferte de serviciu care îi vor ajuta să își dezvolte cariera, iar companiile partenere au șansa să angajeze candidați ce îndeplinesc criteriile cerute.
 
10. Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune.
Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.  Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
Orange înseamnã schimbarea tiparelor şi o dezvoltare continuuă pentru a oferi serviciile de calitate de care aveți nevoie, inovaţie şi transparenţã. Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãșim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

11. ProCredit Bank este o bancă cu servicii complete, orientată spre dezvoltare. Oferă clienţilor băncii, persoane fizice şi întreprinderi, servicii bancare excelente. În operaţiunile lor, aderă la o serie de principii de bază: pun valoare pe transparenţă în comunicarea cu clienţii, nu promovează creditele de consum şi furnizează servicii bazate atât pe înţelegerea situaţiei fiecărui client, cât şi pe o analiză financiară solidă. Această abordare responsabilă faţă de activitatea bancară le permite să construiască parteneriate de lungă durată cu clienţii, bazate pe încredere reciprocă. Membrii băncii își propun să promoveze o cultură a economisirii şi a responsabilităţii care să poată aduce o mai mare stabilitate şi siguranţă familiilor obişnuite.
 
12. UPA Solutions este o unitate protejată autorizată care şi-a propus să ridice serviciile oferite la standardele de calitate cele mai ridicate.
Printr-o echipă ce îmbină experienţa managerială, dinamica antreprenorială şi ambiţia oferită de angajaţii săi, UPA Solutions îşi propune să devină un actor economic care demonstrează că inserţia profesională a persoanelor cu dizabilităţi poate genera profit şi reuşită în afaceri. În calitate de unitate protejată autorizată, UPA Solutions are peste 30% dintre salariaţi persoane cu handicap şi este reglementată conform legii 448/2006. Acest lucru permite tuturor companiilor şi instituţiilor ce numără peste 51 de angajaţi să contracteze serviciile şi produsele sale în cuantumul taxei de solidaritate plătită lunar pentru ajutorarea persoanele cu dizabilităţi.

13. Humangest este o companie de resurse umane ce oferă servicii de: recrutare și selecție, leasing de personal, administrare de personal, payroll și detașare de personal în străinătate. Compania Humangest România a fost înființată în anul 2007 și este parte a grupului Humangest Italia. În prezent Grupul își desfășoară activitatea în 28 de filiale în Italia și 1 în România. 

14. Valoris este o companie în plină dezvoltare, cu experiență dovedită pe piața de contact center. Misiunea firmei este să asigure excelența în domeniul relațiilor cu clienții și să devină un partener de încredere. Împreună cu Valoris, veți lăsa experții să se ocupe de interacțiunile cu clienții. Vă puteți astfel elibera resursele interne ale companiei pentru a vă concentra asupra competențelor specifice afacerii dumneavoastră. Rezultatul se va vedea prin optimizarea costurilor și a resurselor umane, fidelizarea clienților, creșterea profitului afacerii dumneavoastră, flexibilitate pentru a vă dezvolta asigurându-vă totodată și calitatea serviciilor de marketing, customer care și vânzări.
 
15. Asociația Brokerilor este o organizație profesională și patronală a societăților de servicii de investiții financiare și a instituțiilor de credit active pe piața de capital din România. În prezent, Asociația numără 41 de membri, față de 25 la înființarea sa în data de 10 ianuarie 1995. Asociația Brokerilor este un partener de încredere în relația cu autoritățile publice și reprezintă interesele membrilor săi în raport cu autoritatea pieței de capital, membrii Parlamentului, cei ai Guvernului și ai altor instituții care pot influența activitatea bursieră. Scopul său principal este să promoveze un mediu favorabil dezvoltării pieței de capital și să joace un rol decisiv în procesul de elaborare a politicilor economico-financiare și fiscale, care au impact asupra pieței de capital. Asociația s-a impus în ultimii ani ca principal organism de formare profesională, acționând în mai multe direcții: brokeri, emitenți, alți specialiști ai pieței de capital, urmărind în general crearea cadrului necesar funcționării unei piețe corecte și transparente.
 
16. STEFADINA S.R.L. s-a înfiinţat în 1996, având ca principal obiect de activitate prestarea serviciilor şi efectuarea operaţiunilor specifice domeniului arhivistic şi instrucţiunile privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de documente.

În decursul a peste 15 ani de activitate, societatea şi-a dezvoltat capacitatea de acţiune şi şi-a diversificat, totodată, activităţile prin eforturi proprii, devenind una dintre puţinele firme de profil cu capital integral românesc. 
Din anul 2006 compania asigură şi servicii de arhivare electronică şi management de documente, bazate pe soluţiile ELO Digital, iar din anul 2007 – servicii de depozitare şi curierat arhive.

17. Integra România este o organizaţie non profit implicată în dezvoltare comunitară, socio-economică, înfiinţată în anul 2000 în Oradea. Integra este membră a  Integra network, o reţea de organizaţii de dezvoltare socio-economică. Aceasta este activă în Centrul şi Răsăritul Europei, având birouri în Slovacia, Bulgaria, Rusia, Serbia, Canada şi Statele Unite, ultimele două sprijinind activitatea celor din Europa. Ca membri ai acestei reţele s-au angajat să sprijine dezvoltarea societăţii civile, a democraţiei şi a economiei de piaţă în România şi în Estul Europei. Având în vedere transformările dramatice prin care trece ţara noastră, prin programele lor doresc să sprijine eforturile celor care doresc să înveţe mai mult pentru a face față cu bine acestor schimbări. Consideră că fiecare individ merită să fie tratat cu respect şi demnitate, indiferent de condiţia lui socială sau materială. Aceasta se reflectă şi în sloganul asociației: „Noi vrem să reuşeşti!”.

18. Avangarde Tehnologies Consulting este o firmă de consultanță prezentă pe piața locală din 2007. În ultimii 3 ani, ATC s-a focusat pe serviciile de consultanță pentru management și dezvoltarea de afaceri precum și pe consultanța financiară, în special sprijinirea clienților în accesarea și obținerea de fonduri nerambursabile. Cu o echipă de tineri profesioniști  cu experiență vastă în management și consultanță, atât pentru sectorul public, cât și pentru sectorul privat, ATC Consulting a reușit să intre și să se mențină pe piața consultanței în scrierea și implementarea proiectelor din Fonduri Structurale. 

19. Penny Market: Pur și simplu dedicat. Pur și simplu PENNY! Magazinele Penny Market au o suprafaţă de ca 750 mp şi un sortiment de aproximativ 2000 de articole: alimente de bază, băuturi, detergenţi, produse proaspete şi congelate, legume, fructe şi non food. Sortimentul permanent este completat de ofertele promoționale disponibile în cantăți limitate. Acestea sunt valabile o săptămână și se regăsesc în pliantul actual. Principiul Penny se bazează pe achiziţionarea de marfă din România, astfel încât ponderea principală a articolelor oferite spre vânzare este de provenienţă autohtonă. În anumite cazuri se apelează şi la furnizori străini, pentru anumite categorii de articole care nu se produc în România şi al căror raport calitate – preţ corespunde cerinţelor clienţilor autohtoni.           

20Agenția Free Spirit și-a câștigat prestigiul prin calitatea și promptitudinea serviciilor, fiind susținută de o echipă tânără și entuziastă, cu pregatire profesională în turism. Serviciile oferite de agenția de turism Free Spirit sunt următoarele:

  • cazari în România și în peste 5000 de hoteluri din lume
  • concerte
  • evenimente
  • bilete de avion
  • rent a car
  • transferuri aeroport – hotel -aeroport
  • vacanțe motivaționale – team-building
  • vacanțe individuale
  • sejururi exotice
  • circuite România
  • ghizi locali
  • consultanță turistică

Agenția de turism Free Spirit te așteaptă în echipă în departamentul turism extern, turism intern, business travel sau ticketing – bilete de avion!

21. Profi Rom Food SRL este o companie în plină expansiune, ce activează în domeniul comerțului alimentar și deține o rețea de peste 145 de magazine în România.

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Pin It Share 0 Filament.io 0 Flares ×

comments

  1. […] -Ejobs, Orange,  4 Career,  Green Revolution, Poli Marketing, LexiCat Consult SRL, ProCredit Bank,… […]

  2. […] -Ejobs, Orange,  4 Career,  Green Revolution, Poli Marketing, LexiCat Consult SRL, ProCredit Bank,… […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Pin It Share 0 Filament.io 0 Flares ×